آموزش سئو
نوشته شده توسط : ipooshak

سئو مفهومی گسترده و البته پیچیده است. برای سئو سایت شما باید تکنیک ها و مفاهیم بسیاری را یاد بگیرید. سایت های آموزشی و مراجع معتبر به شما کمک میکنند تا دانش خود را این حوزه افزایش داده و تکنیک های مختلفی را فرا بگیرید. ولی اگر عبارت “آموزش سئو سایت” را در گوگل جستجو کنید با انبوهی از مقالات و منابع مختلف مواجه خواهید شد که در برخی موارد در تناقض با یکدیگر هستند. مطالعه مقالات اموزشی ارزشمند و مفید است ولی یک ایراد اساسی دارد، اینکه بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد.

C:\Users\ana\Desktop\images.jpg

همانطور که گفتیم تنوع منابع آموزشی و تفاوت گفته ها موجب سردرگمی شما خواهد شد، نتیجه این سردرگمی میتواند صرف زمان و هزینه زیاد بدون کسب نتیجه باشد. برای آنکه بتوانید مسیر درستی را در آموزش سئو سایت انتخاب کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

1: آموزش سئو مبتدی (آشنایی با اصطلاحات رایج سئو)

در هر حوزه تخصصی که وارد بشوید با انبوهی از عبارات و اصطلاحات جدید مواجه خواهید شد، سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای آنکه هنگام مطالعه یک مقاله یا کتاب آموزش سئو دچار سردرگمی نشوید باید این اصطلاحات را بشناسید. برخی از این اصطلاحات سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و الگوریتم های گوگل هستند.

2:آموزش SEO پیشرفته (مطالعه کتاب های آموزش در حوزه سئو)

 پس از مطالعه کتاب شما اشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از انها بهتر است که برای هر کدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا فیلم های امزشی مرتبط با ان موضوع را بررسی کنید. مطالعه مقالات اینترنتی میتواند تکنیک های جذابی را در حوزه سئو به شما آموزش دهد ولی در این مقالات مسیر یادگیری برای شما مشخص نشده است. بیشتر مقالات آموزش سئو تمرکز خود را بر یک حوزه یا تکنیک خاص قرار می دهند و برای افرادی که دقیقا در همان مرحله هستند مناسب خواهند بود.

 

برای شروع یادگیری سئو بهترین روش مطالعه کتاب های تخصصی در این حوزه است. زیرا کتاب علاوه بر ارائه محتوای آموزشی مسیر یادگیری را نیز پیش بینی می کند. پیوستگی مطالب و یادگیری منظم موجب میشود که دچار سردرگمی یا تناقض نشوید.

3:مشاهده مجموعه فیلم‌های آموزش سئو

مطالعه مقالات و کتاب های الکترونیکی درک عمیقی از مفاهیم و اصطلاحات سئو برای شما فراهم می کند، ولی ممکن است موجب شود تا در مسیر یادگیری خود بخش‌هایی از محتوا را فراموش کرده یا از دید شما پنهان بمانند.

4:شرکت در دوره های آموزش سئو (سئو مبتدی و حرفه‌ای در عمل)

C:\Users\ana\Desktop\images (1).jpg

پس از آنکه دانش اولیه را در حوزه سئو کسب کردید دیگر زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست و شما با انبوهی از سوالات مواجه خواهید شد. شما به خوبی میدانید که چه کارهایی برای موفقیت در سئو لازم است ولی احتمالا نمیدانید که آنها را چطور و در چه زمانی انجام دهید. شرکت در دوره های آموزشی به شما کمک میکند مسیر آزمون و خطا را کوتاه کرده و آنچه قرار است در یک سال تجربه کنید در یک ماه یاد بگیرید و تکنیک های کاربردی را بیاموزید. 

سایت تخصصی و آموزشی سئو اینجا به شما کمک می کند تا در زمینه طراحی سایت و شاخه مرتبط با این موضوع که یکی ازین موار آموزش سئو است تجربه های لازم را ارائه میدهد.

 





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: